Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Varti
Yamaha fs1 o sen blev det en Yamaha DTmx 89 Me röd tank o svart sadel :)
av F_Palle
Körde runt på en gammal "Puch Dakota 3000".. Gammal fin moppe de där :)

MVh
Användarvisningsbild
av håret
rolig läsning.första var en yamaha chappy halvautomat.den andra en yamaha dt 50 blå svart med allt gult borttaget.hade 65cc cylinder 16mm förgasrare och effektkrök på . det var tider det. mvh magnus
Användarvisningsbild
av Pliind
När jag var 15 inhandlades en röd rostig Crescent compact till mig, den fick stå i sommarstugan året om tills vi kom dit då jag bodde utomlands då, när jag var 17 flytta jag till sverige å moppen blev min baby ^^ lackade om han mattsvart och han blev lika känd som gröna faran ;) hade en jävla japsdämpare som fick leksand att skråla! 5 min innan man kom fram visste kompisarna om att man var påväg hehe. Gammal trotjänare vart den moppen :) starta i ur å skur 24/7 :D sen 3 dagar innan jag tog körkort så dog moppen! sen blev den ståendes tills jag hade ut lite moppe delar på blocket som sluta med att killen köpte hela moppen av mig :P och jag fick den välkända 240in :)
av NCR
Vaddå "hade". :D

Jag åker eu-scooter till arbetet mer eller mindre i alla väder (förutom minusgrader) och det sparar jag tusentals kronor på i månaden. :-))

Dock när jag var i 15-årsåldern hade jag först en gräslig Jawa, blåmetallic trampmoppe som folk cyklade förbi fast jag hade full gas. Sen bytte jag till en Suzuki K50 som trimmades enl konstens alla regler, den stals av en idiot som jag fick reda på flera år efteråt, sedan blev det en Yamaha DT (svart) som jag mer eller mindre trimmade sönder och samman, men i sina bästa stunder gick den runt 100 knyck men var helt död på låga varv... :-/O/

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]