Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Kör med den inkopplad det har varit lika illa i 3-4år, blir inte värre. de satte ju som sagt beggade delar på min från skroten, jag ville att de skulle prova med en ny pump, men de svamlade bara en massa om att det kunde nog inte vara samma fel på 2 haldexpumpar. Surrade om mjukvara, mellanaxel osv osv osv, men de sa rätt ut att de inte visste hur de skulle gå vidare, så jag tog tillbaka bilen och reklamerade hela jobbet. Inet ens det förstod de, jag fick till svar att de aldrig haft en reklamation och inte visste hur de skulle gå tillväga. efter en tid sa jag åt dom att nu sätter ni tillbaka mina 7500kr som jag betalat i självrisk annars blir det ARN, och då vaknade de till och betalade tillbaka allt.

Tänkte köpa en ny och testa själv men det har inte blivit av, vi håller tummarna att din nya pump löser problemet, då ska iaf jag ochså testa med en ny pump.
Användarvisningsbild
av Derank
det lustiga är att jag tycker att AWDn funkar klockrent vintertid och inga felkoder har jag haft heller, skiten borde ju bli sämre på 4år, kan man tycka. Det var ju bra pris på pumpen där, skickas det inom EU?
Haldex gen 5 vibrationer

det lustiga är att jag tycker att AWDn funkar[…]

Hög co halt Volvo 240

Jag provade med samma multimeter på polarens[…]

Ja, precis, VIDA säger dessa två varian[…]

Qobuz play/pause problem

Min qobuz kan är så i början tills[…]