Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

#1630621
@fjohan82, Fint det där, ser ut som ni har det skoj(?) Hur länge är nu på vift?

Här är det nytt värmerekord hemma med 35.1 grader ;-)
#1630623
Micce1980 skrev:Här är det nytt värmerekord hemma med 35.1 grader
Här (Halmstad) har det inte blivit något nytt rekord, men det har legat på 32 - 33° (egna termometrar). Dock har det mulnat på sent i eftermiddag. Det var lovat regn i morgon, men det verkar vara borttaget.
Vi ska rymma fältet i morron, hyrt minibuss och ska åka med svåger och kompis med respektive till Rygen, Binz för några nätter......
#1630660
Erik Å skrev: Igår, 18:35
fjohan82 skrev: Igår, 17:02 Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordväst om Porjus, en än mer avlägsen plats än Kvikkjokk.
Vore jag i trakten skulle jag passa på att besöka Porjus kraftstation.
Jag tror de har dagliga visningar av både gamla (1915) och nya stationen, det går säkert att kolla på nätet..
Just ja, där har jag kört förbi flera gånger.
Tror det får stå över denna gång men det kommer fler tillfällen. :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1630661
Micce1980 skrev: Igår, 19:24 @fjohan82, Fint det där, ser ut som ni har det skoj(?) Hur länge är nu på vift?

Här är det nytt värmerekord hemma med 35.1 grader ;-)
Absolut, man får se så mycket och njuta av lugnet. 😊
Stabilt! Är i Nikkaluokta nu, 10-12 grader och småregn. 😅

Har bara varit iväg en vecka men hunnit med att se/uppleva Ställdalen, Leksand, Vildmarksvägen, Tärnaby/Hemavan, Adolfström, Kvikkjokk och nu Nikkaluokta.
Hittills har det blivit 286 mil (390 sen semestern började). 👍

Går in på 3e av 6 semesterveckor imorgon så det är ingen stress även om en del säkert uppfattar det så.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1630662
En hälsning från Nikkaluokta med Tarfala långt bortom bergen. 😊
Jag blir andfådd bara jag ser alla vandrare som kommer och går. 😅
Imorgon vänder skutan mot södern.

20260628_170458.jpg
20260628_170458.jpg (4.09 MiB) Visad 57 gånger
Screenshot_20260628_210126_Maps_copy_1080x973.jpg
Screenshot_20260628_210126_Maps_copy_1080x973.jpg (124.8 KiB) Visad 57 gånger
Bilagor
20260628_170603.jpg
20260628_170603.jpg (4.5 MiB) Visad 57 gånger
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67

Vet någon vad färgkoden heter på […]

Visa din semesterbil(d)

En hälsning från Nikkaluokta med Tarfal[…]

El-fel i 940 -92a

Fel-kod-dosan har jag redan kollat med -"Inga[…]

https://ato24.de/de/ravenol-t-iv-fluid.html https:[…]