Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1630503
@fjohan82, Finfina områden, naturmässigt. Filurar på om man ska ta en tur norrut i september, eller kanske Skottland, eller nordöstra Italien. Stora problem :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1630536
Micce1980 skrev: ons 24 jun 2026, 19:26 @fjohan82, Finfina områden, naturmässigt. Filurar på om man ska ta en tur norrut i september, eller kanske Skottland, eller nordöstra Italien. Stora problem :)
Stora problem ja :-)
Skottland är också fint, köra på fel sida och en konstig engelsk dialekt ;-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1630537
Dagens 3 av 45 mil var grusväg, båda vägarna i bild är grusväg så långt ögat når.
Hamnat vid Uddjaur, finfin utsikt.

20260625_095112_copy_2000x1500.jpg
20260625_095112_copy_2000x1500.jpg (861.54 KiB) Visad 216 gånger
20260625_153953_copy_2000x1500_1.jpg
20260625_153953_copy_2000x1500_1.jpg (951.34 KiB) Visad 216 gånger
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1630549
@fjohan82, Detta forumet bör införskaffa en "gilla" knapp ;-)
#1630579
Micce1980 skrev: tor 25 jun 2026, 19:02 @fjohan82, Detta forumet bör införskaffa en "gilla" knapp ;-)
Eller hur! :-)
#1630580
Ett par bilder från dagen, utsikt från Adolfström på bild 1 och bild 3 är nyligen tagen här i Kvikkjokk. :-)

20260626_095256.jpg
20260626_095256.jpg (4.19 MiB) Visad 66 gånger
20260626_155759_copy_1601x1573.jpg
20260626_155759_copy_1601x1573.jpg (624.09 KiB) Visad 66 gånger
20260626_204610.jpg
20260626_204610.jpg (2.5 MiB) Visad 66 gånger
#1630591
fjohan82 skrev:Ett par bilder från dagen, utsikt från Adolfström på bild 1 och bild 3 är nyligen tagen här i Kvikkjokk. :-)

20260626_095256.jpg
20260626_155759_copy_1601x1573.jpg
20260626_204610.jpg
Snygga bilder på en mycket härlig del av Sverige!
Vi hade en plan på att åka upp till dom delarna av Sverige där du nu befinner dig. Det skulle skett i slutet av maj. var det tänkt. Nu blev det inte så p.g.a. operationen av min prostatacancer. Som det ser ut nu så blir i maj nästa år i stället. Min mamma kommer från Överkalix och senare i Kiruna. Så vi ska upp och "kolla läget" innan alla myggen och knotten tar över. Min 93-årige mamma är sista levande i syskonskaran på sju. Kanske jag kan ta modet att söka upp några av mina kusiner, som jag inte träffat på 60 år. Men troligen fegar jag på den punkten.
Vi kommer i alla fall inte ha något hus på släp. :-)
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
Elpriset

Det blev sålt 66,42kWh för 92.74kr, ett[…]

Visa din semesterbil(d)

Ett par bilder från dagen, utsikt frå[…]

Använd ozongenerator , den tar bort allt.....[…]

Får nog följa kabeln, nu kommer jag ih&[…]