- Igår, 20:44
#1630362
Hej! Jag har en Volvo s40 2006 2.4i automat som börjar få en AC Kompressor som överhettar. ACn blåser iskall luft ett tag sen blir det varmt, tog den till ett ställe för att felsöka och de påstår kompressorn överhettar.
Jag planerar på att köpa en ny från AutoDoc men är lite osäker på kvalitén och om det finns något bättre? Den jag har kikat på är RIDEX AC kompressor DKS15D.
Tack för i förhand för hjälpen!
Jag planerar på att köpa en ny från AutoDoc men är lite osäker på kvalitén och om det finns något bättre? Den jag har kikat på är RIDEX AC kompressor DKS15D.
Tack för i förhand för hjälpen!
- By EPR