- För 42 minuter sedan.
Har inte lust att göra affär där, så det kan nog bli att jag hör mig för med annan handlare. Fördelen att ha flyttat lite söderut närmare huvudstaden är ju att det finns några till om man är villig att köra. Men lite tröttsamt.
EbbevonVolvo skrev:Det är lite både och, det är ganska mycket som skiljer active tech mot executive tycker jag när man kollar specen på deras sida, men det är kanske snarare den lägre som borde börja billigare.
Jag är lite besviken på prissättningen och utrustningen i Executive.
EbbevonVolvo skrev: Med tanke på era hundar och hundburar så är ett lån över en helg en bra grej för att se hur den funkar för er. Min handlare lånade ut sin demobil över en helg. Mycket värdefullt! Ska bli intressant och höra erfarenheter sedan.Ja det lär inte hända på ett tag iaf. Dom verkar inte så intresserade av att kränga bilar. Jag fick provköra den 40 minuter, men när jag kom tillbaka och frågade om en längre provkörning, typ efter stängning någon dag till öppning nästa, så var det stopp. Sånt kunde vi kolla på senare, kanske i juni eller juli, för demobilen var så ny och det var så många intresserade att den behövde finnas där. Var förbi en sväng idag och frågade om jag iaf kunde få mäta bagaget, till och med det var jobbigt. Fick en suck och trött blick som att jag mest var till besvär, men han låste upp den trots allt.
Har inte lust att göra affär där, så det kan nog bli att jag hör mig för med annan handlare. Fördelen att ha flyttat lite söderut närmare huvudstaden är ju att det finns några till om man är villig att köra. Men lite tröttsamt.
VW ID.7 Tourer GTX Edition - 2025
Volvo XC70 D5 AWD Momentum - 2008
Tidigare:
Tesla Model 3 LR AWD 2020, VW Passat Alltrack 2.0 TDI 2018, Volvo V60 D4 Summum 2016, Volvo S60 D5 Summum 2011, Audi A4 2.0 TDI Proline 2009, Volvo V70 2.0F Momentum 2009
Volvo XC70 D5 AWD Momentum - 2008
Tidigare:
Tesla Model 3 LR AWD 2020, VW Passat Alltrack 2.0 TDI 2018, Volvo V60 D4 Summum 2016, Volvo S60 D5 Summum 2011, Audi A4 2.0 TDI Proline 2009, Volvo V70 2.0F Momentum 2009
- By mattsd