PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

av Maddox
#1628532
På denna motor finns ingen avtapninggskran för kylvatten. Pluggat hål. Ska det vara så. Är det samma givare för motortemperatur som tidigare B20?
Användarvisningsbild
av lennarte
#1628587
Ett pluggat hål är väl också en avtappning. Om man skruvar ut pluggen.....
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]