Moderator: Moderatorer
Malmstroem skrev:För mig är Pilot Assist viktig. Så pass viktig att jag nog inte kommer att beställa en EX60 utan.Jag hör dig, men utöver 360-kameran i själva paketet kändes det inte som att det var avgörande. Men kommer nog köra på pilot assist ändå. Dragkrok använder jag aldrig, så får se om jag eftermonterar denna någon dag
Alternativet är iX3 med liknande stöd som Pilot Assist. Lika viktigt där. Jag har driving assistant professional på nuvarande i4, och vill inte vara utan. Har även Pilot Assist på XC90:n.
Begärt offert på en EX60 P10 med dragkrok och Pilot Assist. Går den igenom hos Ayvens lär det bli en EX60 för mig.
V9097 skrev:Jag har byggt flera stycken. Det stör mig att glastak är standard. Finns det någon gardin eller liknande att köpa till?Kan bara hålla med angående gardinen som saknas. Det som finns är solskydd för 1.600 men det är något man lägger på själv och förvarar i en praktisk påse när den inte används. Annars är det elektrokromt tak för 14.000 som justerar toningen vid stark sol, känns inte värt det
Kolla att generatorlampan lyser med "tän[…]
Efter installation av 4.2.13 så fungerar det[…]