Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

MrS60II skrev:Verkar gå inaktivera ventilen via "Orbit" :) (har köpt Orbit license...ska fixa lite annat oxå).
Ska kika nästa vecka vid tillfälle.
/H
Hade ju varit bra om det gick!
Har själv också funderat på Orbit men vet inte vad jag skulle aktivera med det riktigt och 1000 kr/ år + 2000kr för att de ska få min pinkod känns lite saftigt :-D
Men hade ju klart varit bra om man kunde lägga en strömbrytare där istället för att koppla in och ut kontakten. Dock så är det en ganska billig lösning för mig så kommer köra på det :-)
Dejan195 skrev: Idag, 12:49
MrS60II skrev:Verkar gå inaktivera ventilen via "Orbit" :) (har köpt Orbit license...ska fixa lite annat oxå).
Ska kika nästa vecka vid tillfälle.
/H
Hade ju varit bra om det gick!
Har själv också funderat på Orbit men vet inte vad jag skulle aktivera med det riktigt och 1000 kr/ år + 2000kr för att de ska få min pinkod känns lite saftigt :-D
Men hade ju klart varit bra om man kunde lägga en strömbrytare där istället för att koppla in och ut kontakten. Dock så är det en ganska billig lösning för mig så kommer köra på det :-)
Mm lite saftigt pris om man bara ska göra 1 sak :) .... Brytare bör inte vara nått problem! Bara kapa ena kabel lägga rytare emellan (Jag har även det som tanke och ev göra ändå).
/H
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Hur ser det ut på vänstra sidan då[…]

Volvo car UX

La in den nu, gick på 10 min bara.

Hjulinställning

Hej! Kom du någonstans med detta? Nyss f&ari[…]