Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av XR600rg
Har funderingar på BSR optimering till min V60 CC 2018 D3. (gamla karossen) Men läste lite på trustpilot & blev minst sagt fundersam. Någon som har vettig erfarenhet av detta?? Har även konstaterat att kundtjänst är tveksam & att det är totalt omöjligt ringa till detta företag vilket är helt feltänkt när det gäller kundhantering. men någon som har erfarenhet av BSR D3 /d4 optimering och vad man kan ha för bekymmer.
av FredrikBr
Båda bilarna på plats i Växjö.
Senaste bilen köpte jag en ppc-box som jag har kvar.
Använde dock aldrig den för att ställa tillbaka bilen till original.
av XR600rg
Jag avstod från optimering. Kort summering av det är väl att de kontakter jag haft med kundtjänst hos BSR har varit ganska frustrerande. Inga vettiga svar. Svåra att kontakta på tfn. Läste på lite & till slut kom jag till Trustpilot. & det ska man vara medveten om att dom som skriver där är till 95 procent dom som INTE är nöjda... så är det ju.
Men efter att ha läst där & när man beaktar hur det funkat med kundtjänst innan köp... Så blev det INGET köp.. Synd hade varit intressant med rejält med mer vridmoment.. Jag var ICKE otrevlig på något vis bara påpekade att sammantaget så vågar jag helt enkelt inte köpa ett uppgraderingskit. Kundtjänst bad mig aldrig mer återkomma till dom. Flera ggr... intressant aspekt. ett affärsdrivande företag som ber kunder dra dit pepparn växer... Jag är pensionär & har lärt/varit med om mycket i under mit liv... men det här var första gången jag stött på sådan kundhantering. Förvånad... jajemensan..
V60 2018 CC Halvljus

:-) :-D

BSR optimering???

Jag avstod från optimering. Kort summering a[…]

Volvo car UX

Såg ett meddelande av någon som chatta[…]

Upptäckte kondens i högra strålkas[…]