- Idag, 09:03
#1621404
När jag monterade krok på min XC70 (nu pratar vi om år 2011, årsmodell 2012) gick den +12 V matning som bara är till när motorn är igång via TRM och den säkring på 40 A som driver den modulen.
Ständig matning +12 V installerades med en separat 15 A säkring, i elcentralen där bak till vänster, till en tråd som inte passerade TRM, utan gick direkt ner till uttaget. Detta finns beskrivet i monteringsanvisningen för dragkroken till en sådan bil, på Volvos tillbehörssida.
Ständig matning +12 V installerades med en separat 15 A säkring, i elcentralen där bak till vänster, till en tråd som inte passerade TRM, utan gick direkt ner till uttaget. Detta finns beskrivet i monteringsanvisningen för dragkroken till en sådan bil, på Volvos tillbehörssida.
Anders, XC90 D5 AWD Inscription 2019.
- By Lelleprinter