Moderator: Moderatorer

Bytt kupefläkten, med en lång svordomsramsa som underhållning för grannarna.
Jösses för en konstruktion och vilken tid det tog :(
Återstår att montera ihop resten på V50:n
MDK skrev:Bytt kupefläkten, med en lång svordomsramsa som underhållning för grannarna.
Återstår att montera ihop resten på V50:n
:-) Du vet väl att kupéfläkten är det första dom sätter in i bilen. Sen ”gömmer” man den med så mycket som möjligt, allt för att djävlas. Ja, så känns det när någon stackare åker på bytet! Jag hade gärna lyssnat på din svordomsramsa. :-D
MDK skrev: Igår, 14:25 Bytt kupefläkten, med en lång svordomsramsa som underhållning för grannarna.
Vilken skillnad det är mellan olika modeller. :-/ Jag och dottern bytte kupefläkten på min gamla V70 på parkeringen utanför en känd Volvo-webbshop i somras. Det tog en halvtimme.. Jag pekade och hon fick skruva, hon tyckte det var kul :-)
EbbevonVolvo skrev: Igår, 15:14 :-) Du vet väl att kupéfläkten är det första dom sätter in i bilen. Sen ”gömmer” man den med så mycket som möjligt, allt för att djävlas. Ja, så känns det när någon stackare åker på bytet! Jag hade gärna lyssnat på din svordomsramsa. :-D
Haha! Om vi säger så här. Magnus och Brasses "Svordomsvisan" (Varning för Barn) är mild i jämförelse med min ramsa :D
Jallemet skrev: Igår, 15:51 Bara kupéfiltret är 30 min nagelbandsmassage i en V50 och i V70N går det på under 10min.
Enig!
Milt sagt en korkad konstruktion. Och när jag bytte mitt filter så fick dammsugaren gå varm. Det filtret var inte bytt på många år!!
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61

Ta bort nedre plastkåpan. Du kan inspektera […]

Kör med 5w40 istället och testa

Hjälp vad är trasigt?

Manuel? Putta igång och se

Det är svårt att säga exakt. P&ari[…]