Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
Jag har en fullutrustad Xc90 T8 2025 som jag kör. Köpte en fullutrustad Id4 som barnen kan ha så slipper vi låna ut våra Volvos.
Kvalitetskänslan och material i VW kommer du bli besviken på, knappt barnens vill köra den.
AndS skrev: lör 30 aug 2025, 17:55 Men det var trots allt ett SUV stuk på den XC70n, så inte är det en ersättare för V90 ellet CC som vi har.
VW ID7 kombi är en så länge ett mera intressant alternativ utifrån våra önskemål.
SundanceKid skrev: Köpte en fullutrustad Id4 som barnen kan ha så slipper vi låna ut våra Volvos.
Kvalitetskänslan och material i VW kommer du bli besviken på, knappt barnens vill köra den.
Jag behövde skjuts så jag fick åka ID.4 GTX i 20-30 minuter. I baksätet. Ryggstödet var obekvämt redan innan den tiden gått ut. Det är mer än materialval som haltar i den bilen.
Användarvisningsbild
av Micce1980
apersson850 skrev: Idag, 07:43
SundanceKid skrev: Köpte en fullutrustad Id4 som barnen kan ha så slipper vi låna ut våra Volvos.
Jag behövde skjuts så jag fick åka ID.4 GTX i 20-30 minuter. I baksätet. Ryggstödet var obekvämt redan innan den tiden gått ut. Det är mer än materialval som haltar i den bilen.
Satt bakbunden en id 3 i kanske 2 x 4 mil i vintras. Högst obekvämt och trist material, blanka paneler som va repiga på en nästan ny bil. Men den användes tur o retur till jobb mest, det hade jag med kunnat ha den till om de är ”billiga”

Har haft samma problem själv på en 2001[…]

V90 läggs ner.

Köpte en fullutrustad Id4 som barnen kan […]

Det beror nog på vad du behöver fö[…]

Hej, ring mej 0762442411