- Igår, 21:35
Däremot hyrde jag ett lätt släp och körde, backade och fixade med på egen hand en drygt handfull gånger inför uppkörningen.
Nu kör jag lite släp ibland och har tidigare kört en hel del C och D-fordon så vanan fanns där sedan tidigare.
Jobbar dagligdags med trafik på teoretisk nivå så även därifrån hade jag en del med mig.
Ångar absolut inte att jag valde BE istället för B96.
kievY skrev: ↑Igår, 10:04 Fråga när mer hur många lektioner via skola man behöver.. kör inte så ofta med släp så 1-2 st hade nog varit bra.Jag tog noll körlektioner och noll teorilektioner men klarade ändå både uppkörning och uppskrivning på första försöken.
Däremot hyrde jag ett lätt släp och körde, backade och fixade med på egen hand en drygt handfull gånger inför uppkörningen.
Nu kör jag lite släp ibland och har tidigare kört en hel del C och D-fordon så vanan fanns där sedan tidigare.
Jobbar dagligdags med trafik på teoretisk nivå så även därifrån hade jag en del med mig.
Ångar absolut inte att jag valde BE istället för B96.
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...