- tor 27 dec 2007, 23:41
Godagens gott folk!
Börjar med att be om ursäckt ifall jag lägger en alltför vanligt tråd om vad man ska se upp med osv på bilar. är dok så att kl är snart 00, ska upp till jobbet tillmorgonen och efter det ska vi iväg och kolla på bil så lite brådis med svar därav jag inte hinner läsa igenom all bra information här=)
Somsagt ska kolla på bil imorgon då volvo verkar ha bra erbjudande nu.
det är en V70N 2,4 170Hk 2001a med ca 19`000mil på nacken.
på bilderna verkar bilen se bra ut utvändigt och innvändigt
Info: Stereop. HU-603 RDS m CD, Krockkudde-passagerarsida, Trygghetspaket, Premiumpaket (1 elstol), Herrgårdsv.(-bord/-nivå), Farthållare, El-fönsterhissar, Drag, STC - antispinnsystem, Sidodörrar laminerat glas, Insynsskydd i lastutrymme, Elman förarstol m minne, Bärkassehållare bak, Eluttag 12v bak, El.infällbara backspeglar, Första förbandskudde, Rails, Larm, Volvo Guard m MMS
priset ligger på extrapris 99tusen
Tycker det verkar vara ett ok pris, någon som håller med?=)
Vad innebär, MMS i volvo guard? lamineratglas? herrgårdsv bord/nivå?
Slutligen är det något man ska se extra upp med på dessa bilar av denna årsmodell? är det en ok årsmodell 2001?
är det likadan motor som i "gammla" V70 ligger reservdelar i ungefär samma prisklass som gammla?
har dem tedens att läcka/äta olja som deras föregångare i V70 serien?
Hoppas hinna läsa lite svar innan man hinner åka och kolla.
tackar på förhand och gott nytt år snart
mvh//Martin
Börjar med att be om ursäckt ifall jag lägger en alltför vanligt tråd om vad man ska se upp med osv på bilar. är dok så att kl är snart 00, ska upp till jobbet tillmorgonen och efter det ska vi iväg och kolla på bil så lite brådis med svar därav jag inte hinner läsa igenom all bra information här=)
Somsagt ska kolla på bil imorgon då volvo verkar ha bra erbjudande nu.
det är en V70N 2,4 170Hk 2001a med ca 19`000mil på nacken.
på bilderna verkar bilen se bra ut utvändigt och innvändigt
Info: Stereop. HU-603 RDS m CD, Krockkudde-passagerarsida, Trygghetspaket, Premiumpaket (1 elstol), Herrgårdsv.(-bord/-nivå), Farthållare, El-fönsterhissar, Drag, STC - antispinnsystem, Sidodörrar laminerat glas, Insynsskydd i lastutrymme, Elman förarstol m minne, Bärkassehållare bak, Eluttag 12v bak, El.infällbara backspeglar, Första förbandskudde, Rails, Larm, Volvo Guard m MMS
priset ligger på extrapris 99tusen
Tycker det verkar vara ett ok pris, någon som håller med?=)
Vad innebär, MMS i volvo guard? lamineratglas? herrgårdsv bord/nivå?
Slutligen är det något man ska se extra upp med på dessa bilar av denna årsmodell? är det en ok årsmodell 2001?
är det likadan motor som i "gammla" V70 ligger reservdelar i ungefär samma prisklass som gammla?
har dem tedens att läcka/äta olja som deras föregångare i V70 serien?
Hoppas hinna läsa lite svar innan man hinner åka och kolla.
tackar på förhand och gott nytt år snart
mvh//Martin
940 års 91 gammal slitvarg
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller