- ons 12 dec 2007, 20:29
vart köper jag billiga bromsbelägg till min s40 -96 plus hjullager bak
Moderator: Moderatorer
_Seeya_ skrev:vart köper jag billiga bromsbelägg till min s40 -96 plus hjullager bakBiltema? Kolla bara att de verkligen passar innan. Köpte skivor till min 205:a för några år sen och de passade inte...
adrian_vg skrev:Läser man ordentligt så) dom är rätt noga med att skriva ut om det inte passar alla modeler tycker jag i alla fall. good luck._Seeya_ skrev:vart köper jag billiga bromsbelägg till min s40 -96 plus hjullager bakBiltema? Kolla bara att de verkligen passar innan. Köpte skivor till min 205:a för några år sen och de passade inte...
Eson skrev:Läste ordentligt. :o Skulle vara till en 88ans gti, men biten mot navet var för grund... Mätte sen på de gamla skivorna innan jag for in igen till Biltema för att byta och hittade CTI-modellens skivor som passade nästan (diffade fem-sex millimeter) så det blev inget hos Biltema. Köpte dem på Mekonomen, som var två-tre ggr dyrare, men passade iaf...adrian_vg skrev:Läser man ordentligt så) dom är rätt noga med att skriva ut om det inte passar alla modeler tycker jag i alla fall. good luck._Seeya_ skrev:vart köper jag billiga bromsbelägg till min s40 -96 plus hjullager bakBiltema? Kolla bara att de verkligen passar innan. Köpte skivor till min 205:a för några år sen och de passade inte...
_Seeya_ skrev:vart köper jag billiga bromsbelägg till min s40 -96 plus hjullager bakBiltemas passade på min V40 -00...
Hjuksprut som "äter" på f&aum[…]
Låter som glapp eller fel i givardel, byte a[…]
Testat med injection cleaner? Kompressionsprov gjo[…]