Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Själv så känns det som jag redan är trött på julen fast den inte börjat men jag ser fram mot JULLOVET jippi så GOD HJUL på er allihop.

PS. Det är bra att ytterdörren går inåt nu när (h)julen står för dörren. DS. :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
God jul!

blir nog r-sport klädsel till bilen :) insåg att läder förpestar ens liv bara hehe. Sen en liten Jul-service så han mår bra ^^
Användarvisningsbild
av Snajper
Hallå!!

Även jag har köpt en julklapp till mig själv, det fick bli en titaniumgrå S40N 2.4i från -05. Anledningen till det köpet var att jag haft alldeles för mycket probs med min S60 AWD som nu dessutom börjat läcka olja från vinkelväxeln. Jag ville också ha en nyare bil med färre mil, bättre garantier och utrustning.

Så God Jul till mig själv då!!

/Snajper
av Rikard77
god jul. på er allihopa :D
Användarvisningsbild
av Janne3
God jul på rt allehopa.hoppas det blir en trvlig helg själv så jobbar man både jul o nyår,så de blir ing julölför mig inte (S)
Användarvisningsbild
av lilleman
Janne3 skrev:God jul på rt allehopa.hoppas det blir en trvlig helg själv så jobbar man både jul o nyår,så de blir ing julölför mig inte (S)
jag lider med dig gjorde samma sak förra året :x mvh/roger
Användarvisningsbild
av olafixar
God Jul

:-/]
Användarvisningsbild
av Nexus
vetten skrev:Själv så känns det som jag redan är trött på julen fast den inte börjat men jag ser fram mot JULLOVET jippi så GOD HJUL på er allihop.

PS. Det är bra att ytterdörren går inåt nu när (h)julen står för dörren. DS. :lol:
Jag är lite inne på ditt spår oxå. Julen i min tjocka släck är inte längre som förr. Det ska kastas in julmat för att sedan rusa upp till kalle ankas julafton och sedan panik öppna alla paket då någon alltid ska jobba på julen. Så jävla less på det! Man hinner ej se vad folk får då de packar ner det lika fort och drar vidare till nästa ställe.
Folk irrar runt och vräker ut pengar på något som är över på några minuter.
När jag var liten så var det kanon bra jular. Tomten kom från ladugården med lyckta i handen och säck på ryggen :D och alla var samlade hos farmor och farfar för att ha det trevligt och umgås hela julaftons em tillsammans.
Användarvisningsbild
av ElStoffo
Önskar er alla en God Jul.
Själv ska jag äta mkt skruva på bilen och antagligen svära mkt över det!

Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]