Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LOTEZ
Tjabba,

Har en XC90 2004 med Premium Sound. Förstått att detta ska vara volvos största ljudpaket? Hur det är möjligt då det inte ens finns växlare i bilen e en annan fråga men men...

Måste väl på nåt sätt, förutom FMsändare, gå att få in extern ljudenhet?
Tänkte på mp3spelare, inte IPOD nödvändigtvis-

Snälla HJÄLP, känns surt o slänga ut en stereo för 20-30k bara för att jag vill ha 8gb musik i bilen!!

//LOTEZ
av Pelle
IMIV funkar inte till XC90 .. Den funkar bara till P2 bilar (De har MELBUS system). XC90 har MOST ett helt digitalt system. Dessa system är inte kompatibla med varandra...
av LOTEZ
Pelle skrev:IMIV funkar inte till XC90 .. Den funkar bara till P2 bilar (De har MELBUS system). XC90 har MOST ett helt digitalt system. Dessa system är inte kompatibla med varandra...
Ok, tack. Men Pelle vad kan jag använda då? volvo artikelnr? nån länk till annan möjlighet? gärna att de går att köpa i sverige och över disk

Tack// LOTEZ
av Pelle
Jaa bra fråga . Habaneros tips är den enda produkt jag har sett hittills med stöd för MOST...

Men det är väl bara att Googla lite kanske? (typ: ipod most xc90)
av LOTEZ
Tror ni om denna ??

Obs att jag inte har RTI/navi. borde inte denna va grym lösning. många ingångar också = flera möjligheter...

http://www.annonsfynd.se/254509.htm

//LOTEZ
Användarvisningsbild
av habanero
Ja samme som jeg sendte det :D Fikk bare ikke med meg det var en butikk i Sverige som solgte de. Den virker jo genial. Selv om prisen er ganske drøy, hjelper jo litt med 20% rabatt hehe. Men vente helt til sommeren :roll:
Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]

D4 VEA dricker olja

Hur har det gått för dig?