- lör 11 mar 2023, 13:01
Fick nedslag på mitt delbara drag, man kunde lossa genom att bara vrida ner vredet. Beställer nyss lås från vparts, monterar och samma fel. Grottar lite djupare och verkar som att om jag inte skruvar fast låset med muttern hela vägen in så kan jag få den att kräva att man först trycker in vredet och sedan vrider ner vredet.
Men då fungerar inte nyckelfunktionen, även i låst läge kan man trycka in vredet lite lite, tillräckligt för att det ska gå att vrida ner det.
Delarna jag tittar på går inte att köpa löst vad jag kan se utan isf får man köpa hela den löstagbara kroken som kostar ett par tusen, lockar dåligt.
Är det någon som har en ide på fix som 100% klarar besiktningen? Och till rimliga pengar såklart.
Bifogar bilder från telefonen i nästa inlägg på var jag tror felet ligger.
Men då fungerar inte nyckelfunktionen, även i låst läge kan man trycka in vredet lite lite, tillräckligt för att det ska gå att vrida ner det.
Delarna jag tittar på går inte att köpa löst vad jag kan se utan isf får man köpa hela den löstagbara kroken som kostar ett par tusen, lockar dåligt.
Är det någon som har en ide på fix som 100% klarar besiktningen? Och till rimliga pengar såklart.
Bifogar bilder från telefonen i nästa inlägg på var jag tror felet ligger.