Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Klart du skall, jag skall det iaf.. går ju på etanol dom där.. miljöbil :P

/L
Användarvisningsbild
av Nexus
Men vart ska familjen sitta?? Du kan inte gärna ha barnen sittandes på vingen :wink:
Men det finns nog en likhet mellen PREVIAN och Koenigsegg CCXR. lika j*vla många sensorer på katten fast å andra sidan så har nog Koenigsegg CCXR minst 4 st kattar :roll:
Användarvisningsbild
av Brainy
grammse skrev:Men vart ska familjen sitta?? Du kan inte gärna ha barnen sittandes på vingen :wink:
Dom får väl frugan ta i andra bilen?

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:
grammse skrev:Men vart ska familjen sitta?? Du kan inte gärna ha barnen sittandes på vingen :wink:
Dom får väl frugan ta i andra bilen?

mvh
Anders
Ja ja när det kommer til kritan så åker nog Anders i familje bilen och frugan glider i racern :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
Du... hon backade in beemern i en stolpe idag så hade jag haft en koeningsegg så hade jag låst garaget och inte ens låtit henne parkera brevid den :twisted:

mvh
Anders
av *pettson*
Men det finns nog en likhet mellen PREVIAN och Koenigsegg CCXR. lika j*vla många sensorer på katten fast å andra sidan så har nog Koenigsegg CCXR minst 4 st kattar :roll:
jag vill ha en sån... MED TAKBOX.. varför?.. För att det är det mest oväntade som finns... :lol:
av matzen10
*pettson* skrev:jag vill ha en sån... MED TAKBOX.. varför?.. För att det är det mest oväntade som finns... :lol:
Eller med dragkrok! :lol:

---> Matz
Användarvisningsbild
av Brainy
matzen10 skrev:
*pettson* skrev:jag vill ha en sån... MED TAKBOX.. varför?.. För att det är det mest oväntade som finns... :lol:
Eller med dragkrok! :lol:

---> Matz
Det var väl en självklarhet, hur ska han annars få med skotern på fjällsemestern? ;)

mvh
Anders

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]