Moderator: Moderatorer
UnleashFusion skrev: ↑fre 13 jan 2023, 17:55 @micce1980 så kan det bli.. ser man vad som inträffat vill man såklart hjälpa. Hade jag varit den som tryckt in någons bil hade jag inte smitit utan ta konsekvensen men tyvärr gör ju inte alla så.. Har själv råkat ut där "x" som körde på mig bakifrån men sedan ljög till sitt försäkringsbolag att "den främre" "backa in på mig"; som tur hade man vittne som kunde styrka vad som hänt.. men samtidigt tror jag inte försäkringsbolaget inte kan se skillnad när det gäller skadorna haha.. I slutändan behövde inte jag betala något då det var motpartens som var dum nog att ljuga för sitt försäkring men efter utredning hade "x" krockat flera bilar innan men inte anmält och när det "blev mer skador" då tog han allt samtidigt.. dum som hen!.Nyköping funkade bra för mig
Dock har pandemin slagit hårt på skadeverkstad här i Sörmland, tydligen hade dom lagt ner Skadeverkstad i Katrineholm så när reparationen ska utföras behöver jag lämna in i Katrineholm och sedan kommer Skobes frakta bilen till Nyköping och sen vice versa. Sen vet jag inte om dom har hyrbil i K-holm; får dubbelkolla, annars lämnar jag hellre bilen i Nyköping och kan ta ut hyrbil där; gör jag metod 1 kommer jag inte ens hem![]()