- sön 08 jan 2023, 01:35
Lätt och lätt, bara att låsa upp, öppna.
Stänga, låsa.
Gäller att vara ihärdig å inte ge upp :)
Men är felet där händer det ofta, annars får man vara tålmodig.
Nej, jag brukar inte ändra något när allt är inställt så inga ändringar vad jag kan minnas att jag ändrat.
Ja, kör med att speglarna vinklar in sig. Skall prova stänga av den funktionen för att se om problemet är där då med eller inte.
Funderar på att först prova fabriksåterställa allt för att sedan göra bilen strömlös i några minuter. Å sedan ta det därifrån.
Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
binkie skrev:Börjar ju kännas mer och mer som en bug, försök filma det så teknikern verkligen förstår problemet. Det verkar ju vara lätt för dig att trigga problemet, du kan inte minnas att du gjorde någon ändring nånstans när det skedde eller liknande? Kör du med att speglarna fäller in sig vid låsning?Skall försöka filma.
Kanske pröva göra bilen strömlös i ca 10 minuter
Lätt och lätt, bara att låsa upp, öppna.
Stänga, låsa.
Gäller att vara ihärdig å inte ge upp :)
Men är felet där händer det ofta, annars får man vara tålmodig.
Nej, jag brukar inte ändra något när allt är inställt så inga ändringar vad jag kan minnas att jag ändrat.
Ja, kör med att speglarna vinklar in sig. Skall prova stänga av den funktionen för att se om problemet är där då med eller inte.
Funderar på att först prova fabriksåterställa allt för att sedan göra bilen strömlös i några minuter. Å sedan ta det därifrån.
Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk

If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986