- sön 29 aug 2010, 18:17
Uproblematisk med BSR trim og 235 km/H. Har kjørt flere merker (SAAB, AUDI og Volvo). Og ingen har oppført seg likt det Bitez beskriver. Noe er feil med bilen" luftmengdemåler?
Emiljonsson7 skrev:Steff 99 skrev:Gurra82 skrev:Ja så tråkigt med såna fel, lider med dig, men ingen som har råkat ut för detta fel med polestar trimning?Nej det har jag inte något problem med min Polestar, men varför köra över 210 med en vinglig V70, bilen är inte rolig där över men däremot blir det väldigt spännande att köra över 210 kmh så jag förstår varför man har en begränsning på flertalet av V70.
Märkligt att Volvo inte tar bort fartspärren på alla bilar. Vet att det skrivits en tråd om detta tidigare men det verkar lite slumpmässigt eller om det har med 17-tummare eller sportchassi att göra? Eller om det bara är på bensinarna de gör det? Min fartspärr är borttagen från fabrik utan att jag ens behövde säga något. Det står tom i specen. Har 17-tum och sportchassi från fabrik så det kanske har något med det att göra?
Att V70II är vinglig håller jag inte heller med om. Min går också som ett lok över 200. Helt odramatiskt. Och nu går det ju dessutom att föra ett samtal över 150 km/h vilket var omöjligt i tidigare Volvos![]()
Håller med dig Bitez - jag skulle också protestera. Om det är så på alla BSR-trim så måste BSR bli nedringda då jag gissar att ALLA som BSR-trimmat varit ute och testat toppfarten :mrgreen: Ja nästan alla iaf.
Uproblematisk med BSR trim og 235 km/H. Har kjørt flere merker (SAAB, AUDI og Volvo). Og ingen har oppført seg likt det Bitez beskriver. Noe er feil med bilen" luftmengdemåler?
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
- By Silverhanden