- mån 19 nov 2007, 20:03
Blev i lördags vittne till en parkeringsolycka på varuhuspakeringen där den äldre damen hade noll koll och var först på väg att backa rakt in i en Toyota avensis som stod parkerad, som tur var så hann föraren få i en växel och hinna ur spår, sen körde hon in i en V70 och förstörde bakkjolen på denna, backa tillbaka och är riktigt nära att toucha en Saab, så pass när att jag som stod i perfekt vinkel ändå inte kunde se glipan emellan.
Jag Väntade tills ägaren av volvon kom ut och nu har jag även blivit förhörd av polisen. Trodde inte dom skulle ta tag i det så snabbt men de hade tom skickat en bil hem till henne och stått och väntat när hon kom hem från affären med sönderkörd bil :)
Förhoppningsvis blir damen av med körkortet, jag vill inte tänka på vad som hänt om det stått ett barn där avensisen nu stod.
86år var hon visade det sig...
mvh
Anders
Edit: Ska väl tillägga att hon smet från platsen.
Jag Väntade tills ägaren av volvon kom ut och nu har jag även blivit förhörd av polisen. Trodde inte dom skulle ta tag i det så snabbt men de hade tom skickat en bil hem till henne och stått och väntat när hon kom hem från affären med sönderkörd bil :)
Förhoppningsvis blir damen av med körkortet, jag vill inte tänka på vad som hänt om det stått ett barn där avensisen nu stod.
86år var hon visade det sig...
mvh
Anders
Edit: Ska väl tillägga att hon smet från platsen.
Senast redigerad av 1 Brainy, redigerad totalt 0 gånger.