Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
programmet har inte visats ännu!?? :???:

/kalle
av Andro_badia
ojsan :oops: trodde det stog om Förra torsdan, ska pricka in tiden och se då hehe

Mvh Andro
av Marbas
Hur kan killen låta sambon betala halva bilen, fast det är hans bil. Dessutom lånar han ut pengar till henne för att hon ska kunna betala halva bilen mm. Det han gjort mot henne är ju bedrägeri! Måste finnas mycket kärlek i den familjen för att hon stannar kvar.

Det man undrar nu är ju vem som äger bilen? Kanske någon här på forumet?
av Noodles
Marbas skrev: Det man undrar nu är ju vem som äger bilen? Kanske någon här på forumet?
Hehe precis samma tanke slog mig nyss.. :)

Jaja hoppas det ordnade till sig för dom i programmet!
Användarvisningsbild
av Janne3
Ja de är ju otroligt vad vissa kan vara i drömmanars värld,ja skulle tro att de flästa faller dit igen de verkar ju inte ha någon koll på livet :roll:
Användarvisningsbild
av Phantom
Det kan säkert vara så att några ramlar dit igen. Men den gången kanske banken inte medger något lån då varningsklockan ringt tidigare och de fått hjälp med att rensa ekonomin tidigare...
av Marbas
Det jag tyckte var värst var att killen som inte har något ekonomiskt omdömme drar ner sin flickvän i ett ekonomiskt träsk. Inte för att hon hade stenkoll själv, men jag tror inte hon hade satt sig i den sitsen de var i (hoppas inte de har trillat tillbaka) om det inte var för honom - hon hade ju trots allt lite perspektiv på det hela.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Vore interessant om dom gjorde någon uppföljning efter 6-12 månader.
Undrar hur många som är på väg att halka dit igen då, flertalet skulle jag tro
av Marbas
jojjeblom skrev:Vore interessant om dom gjorde någon uppföljning efter 6-12 månader.
Undrar hur många som är på väg att halka dit igen då, flertalet skulle jag tro
Håller med, en uppföljning efter en månad är för kort tid, då har ju knappt nästa hög med räkningar kommit....
Användarvisningsbild
av Phantom
En uppföljning hoppas jag också att det ska bli...efter ett år kanske så får man se om reparationer är åtgärdade och hur de klarat att hålla den budget som alla säger att de ska klara att leva efter :roll:

Kan ju inte vara så lätt att helt ändra livsstil efter en månad bara :???:

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]