- fre 01 apr 2022, 21:42
Funderade på en sak, miljöbonus. Hur ser det ut nu när vi kommer längre på el med nya batteriet?
Moderator: Moderatorer
Fah skrev:Hej!Kan väl hända alla bilar.
Ny på forumet, kan inte låta bli att dela med mig av dagens tråkighet.
Hämtade ut min nya V90 T8 R-Design i förrgår.
Imorse, med 12 mil på mätaren bestämde sig bilen för att tappa kontakt med båda nycklarna samt kopplingen till appen. Fick låsa upp med ”lilla nyckeln” manuellt. Larmet gick såklart, men det fick tjuta, gick inte att göra en sak med bilen. Dock fungerade båda displayerna fint… Volvo Assistans till ÅF och lånebil ett par dagar. Inte det man såg fram emot med en sprillans ny och fin, nästintill fullmatad T8…
Någon som varit med om liknande?
Fah skrev: ↑lör 02 apr 2022, 19:27 Hej!Hade exakt samma problem med min xc60 jag hämtade i feb. De fick byta Volvo on call batteriet så har det fungerat sedan.
Ny på forumet, kan inte låta bli att dela med mig av dagens tråkighet.
Hämtade ut min nya V90 T8 R-Design i förrgår.
Imorse, med 12 mil på mätaren bestämde sig bilen för att tappa kontakt med båda nycklarna samt kopplingen till appen. Fick låsa upp med ”lilla nyckeln” manuellt. Larmet gick såklart, men det fick tjuta, gick inte att göra en sak med bilen. Dock fungerade båda displayerna fint… Volvo Assistans till ÅF och lånebil ett par dagar. Inte det man såg fram emot med en sprillans ny och fin, nästintill fullmatad T8…
Någon som varit med om liknande?