- tis 08 mar 2022, 13:52
Problemet är dock att Bilia har stängt skadeverkstan i Nacka och kör bilarna på trailer till/från Södertälje.
Det är således inte de som tittar på/tar emot/lämnar ut bilarna som har varit med i processen med reparationen.
De såg inte ens något om detta i handlingarna från besöket (förmodligen för att det gjordes på GW) i Södertälje, de var minst lika frågande som mig.
Jag är hur som helst nöjd.
Perra83 skrev: ↑tis 08 mar 2022, 13:36Absolut.fjohan82 skrev: ↑tis 08 mar 2022, 11:11Huvudsaken är att man blir nöjd trots lite krångel. Kan tycka att verkstaden kunde informerat om läget.Micce1980 skrev: ↑sön 06 mar 2022, 20:21 @fjohan82, Men :) Meddela vad de svarar. Ja du hade ju den nyare och mer avsmalnande armen viewtopic.php?f=46&t=156205&p=1485888#p1485888, någon på verkstan som ville ha din... :)Det visade sig, efter samtal med skadeverkstan, att armen som satt på bilen var skadad invändigt vilket upptäcktes vid demontering.
Som goodwill hade de därför beställt hem en ny arm och monterat, men det visade sig nu att det var fel modell.
Jag ska åka förbi på fredag och få den utbytt mot en korrekt arm med nytt blad.
Nöjd kund!![]()
Problemet är dock att Bilia har stängt skadeverkstan i Nacka och kör bilarna på trailer till/från Södertälje.
Det är således inte de som tittar på/tar emot/lämnar ut bilarna som har varit med i processen med reparationen.
De såg inte ens något om detta i handlingarna från besöket (förmodligen för att det gjordes på GW) i Södertälje, de var minst lika frågande som mig.
Jag är hur som helst nöjd.
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...