Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av jbl
Är den såld månnetro.
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Japp, nu är den såld! :-)
Användarvisningsbild
av Jim Profit
Haha, nu kan jag inte låta bli att småle lite... :lol:
Du avrundar ditt inlägg med att man skall basera sina åsikter på fakta... Fakta är väl att Volvo är det enda vinstgivande bilmärke Ford har, att de skulle räddat Volvo var det roligaste jag hört på länge.. Tvärtom försöker de väl snarare mjölka ur sin enda kassako så mycket som möjligt, det är därför du t.ex. hittar v70 speglar (med volvo texter intakta) på Aston Martin V8 Vantage. :D

Komfort bättre än dyraste Mercedes...nu blir det ännu roligare, betvivlar starkt att du ens varit i närheten och än mindre kört S-klass, SL, CLS eller dylika Mercor av nyare snitt... Det är ok att tycka om sin bil men dina inlägg speglar snarare nån sorts fanatism... :lol:
Lilja skrev:
Snacka om skitsnack. Vet inte vad ni har för erfarenheter av nya volvobilar men ni har sannerligen inte en korrekt bild.

Skönare och tystare bil får man nog leta efter att åka. Inte ens de dyraste mercorna har den komforten.

ford har räddat många bilmärken, både volvo och jaguar samt aston martin. Utan ford hade samtliga gått i graven för länge sen.

Nog för att man kan ha en åsikt men man får ändå basera den lite på fakta.
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Gubbkörd volvo 945:a från 1997, 10.000 mil. Kanonfin!
Har lämnat in den för lite extra fix...så nu är den otroligt snygg...(med nya vinterdäck med lättmetallfälgar anpassade efter vinterväglag!)
*glad*
Användarvisningsbild
av Jim Profit
Irrblosset skrev:Gubbkörd volvo 945:a från 1997, 10.000 mil. Kanonfin!
Har lämnat in den för lite extra fix...så nu är den otroligt snygg...(med nya vinterdäck med lättmetallfälgar anpassade efter vinterväglag!)
*glad*
Låter kanon, kanske nått man kommer se rullandes här i Huddinge då?.. :D
Bilder?
Användarvisningsbild
av Brainy
Jim Profit skrev:Haha, nu kan jag inte låta bli att småle lite... :lol:
Du avrundar ditt inlägg med att man skall basera sina åsikter på fakta... Fakta är väl att Volvo är det enda vinstgivande bilmärke Ford har, att de skulle räddat Volvo var det roligaste jag hört på länge.. Tvärtom försöker de väl snarare mjölka ur sin enda kassako så mycket som möjligt, det är därför du t.ex. hittar v70 speglar (med volvo texter intakta) på Aston Martin V8 Vantage. :D

Komfort bättre än dyraste Mercedes...nu blir det ännu roligare, betvivlar starkt att du ens varit i närheten och än mindre kört S-klass, SL, CLS eller dylika Mercor av nyare snitt... Det är ok att tycka om sin bil men dina inlägg speglar snarare nån sorts fanatism... :lol:
Lilja skrev:
Snacka om skitsnack. Vet inte vad ni har för erfarenheter av nya volvobilar men ni har sannerligen inte en korrekt bild.

Skönare och tystare bil får man nog leta efter att åka. Inte ens de dyraste mercorna har den komforten.

ford har räddat många bilmärken, både volvo och jaguar samt aston martin. Utan ford hade samtliga gått i graven för länge sen.

Kört volvo i botten är väl närmare sanningen
http://www.e24.se/dynamiskt/verkstadsin ... 452486.asp
http://www.e24.se/dynamiskt/verkstadsin ... 455722.asp

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
*glad*
Så när får vi se den i Garaget?

Grattis till försäljningen, får man fråga vad du fick?

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Jim Profit skrev:
*glad*
Låter kanon, kanske nått man kommer se rullandes här i Huddinge då?.. :D
Bilder?

Antagligen! :-)
Förr eller senare kommer det att sitta ett litet Skottlandsmärke på en bakre sidoruta. Ovanligt...ser du det på en grå 945:a så är det antagligen jag! :)
Om jag hade haft någonstans att lägga upp en bild på den, så hade jag gärna länkat!
Är förresten väldigt nyfiken på vad alla andra som man snackar med här ¨på forumet, har för bilar! Vore kul att se bilder... :)
Användarvisningsbild
av Jim Profit
Brainded skrev:
Jim Profit skrev:Haha, nu kan jag inte låta bli att småle lite... :lol:

Lilja skrev:

Kört volvo i botten är väl närmare sanningen
http://www.e24.se/dynamiskt/verkstadsin ... 452486.asp
http://www.e24.se/dynamiskt/verkstadsin ... 455722.asp

mvh
Anders
Åfan, har det gått så långt nu...*suck* ja det beräftar väl att man håller på att slå i sista spikarna i kistan på varumärket Volvo. Ett tydligt tecken på hur det går när man mjölkar ur ett företag, märkligt kan man ju tycka med tanke på volvos försäljningssiffror de senaste åren...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]