- ons 24 nov 2021, 19:25
Låter ju lovande. Känns lite sent ändå, det finns ju till T8 osv, borde ju inte ta så lång tid att ta fram tycker man.
Moderator: Moderatorer
Slasse skrev:"Det är på gång..." sa de även när jag hämtade ut min bil i Januari. :) Jag tog precis bort min "Polestar" ur min signatur då jag gett upp hoppet. :)Nu finns det på Polestars hemsida, du får fixa det och säga vad du tycker :)
Niclas skrev: ↑mån 06 dec 2021, 22:12Slasse skrev:"Det är på gång..." sa de även när jag hämtade ut min bil i Januari. :) Jag tog precis bort min "Polestar" ur min signatur då jag gett upp hoppet. :)Nu finns det på Polestars hemsida, du får fixa det och säga vad du tycker :)
De har gjort det lite konstigt och kallar det "Dynamisk effekt" som endast finns under 20 sekunder
Goldkuhl skrev: ↑tis 07 dec 2021, 16:52https://engineered.polestar.com/se/prod ... matic-2022Niclas skrev: ↑mån 06 dec 2021, 22:12Slasse skrev:"Det är på gång..." sa de även när jag hämtade ut min bil i Januari. :) Jag tog precis bort min "Polestar" ur min signatur då jag gett upp hoppet. :)Nu finns det på Polestars hemsida, du får fixa det och säga vad du tycker :)
De har gjort det lite konstigt och kallar det "Dynamisk effekt" som endast finns under 20 sekunder
Jag hittar då ingen för B4?
Goldkuhl skrev:Jag fick skriva mitt VIN-nummer för att få fram mitt "trim".Niclas skrev: ↑mån 06 dec 2021, 22:12Slasse skrev:"Det är på gång..." sa de även när jag hämtade ut min bil i Januari. :) Jag tog precis bort min "Polestar" ur min signatur då jag gett upp hoppet. :)Nu finns det på Polestars hemsida, du får fixa det och säga vad du tycker :)
Jag hittar då ingen för B4?
Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]