Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av glidaren85
Okej. Men fortfarande där kan jag inte hitta någon specifik postadress till deras rekryteringskontor. Är det någon som vet adressen?
av OrsonGbg
Du får gå via hemsidan och söka tjänster, lägga in dit cv eller söka exjobb. De olika volvobolagen har olika HR-avdelningar och finns på olika ställen i Göteborg. Vill du veta mer är det bara att fråga, har bra koll på detta.

Edit: Syftade du på produktionen ute i Tuve? Isåfall kan du få en adress imorgon.
av glidaren85
Har registrerat mitt CV där nu. Men finns det någon postadress så jag kan posta också?
av glidaren85
Jaa, det stämmer, produktionen i Tuve. Både adress och telefonnummer till rekryteringskontoret skulle uppskattas :)

Förresten, hur är det med jobbmöjligheter där? Dom har ju sagt att dom ska anställa nu, och just nu jobbar jag i bilindustrin.

Tack på förhand!!
Användarvisningsbild
av Funk
Har frågat runt lite, och det verkar som att Lastvagnar (precis som Personvagnar) numera hanterar alla externa ansökningar via nätet. På Personvagnar skall (måste) man komplettera med handlingar via post och adressen finns längst ned på registreringssidan. Fanns det verkligen ingen postadress på formuläret (websidan) där du registrerade din CV på LV:s hemsida ?

Annars får du växelnummer och kontaktsuppgifter här:
VOLVO LASTVAGNAR AB
Affärsregion Norden
LVA6
405 08 Göteborg

Telefon (växel): +46 31 66 60 00

/Thomas
av OrsonGbg
glidaren85 skrev:När jag sökte till personvagnar sökte jag på: http://lnosvolvoext06.it.volvo.se/vcc/h ... t?OpenForm
Där stod postadressen längst ner på sidan..

När jag sökte till lastvagnar använde jag: http://webrecruit.it.volvo.com/recruitm ... nalNew.htm
Men där fanns ingen postadress.

"OrsonGbg". Har du postadressen?
Hej

Jag kikade igår och hittade en adress, fick dock inget svar på hur aktuell den är men jag är rätt säker på att den gäller. Glömde givetvis uppgifterna på jobbet men jag ger dig infon senare i veckan.

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]