Tack för bilddump, grymt fin bil! Hur fungerar reglaget för panoramataket, är det touchkontroller nu?
Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Moderator: Moderatorer
poseidon skrev: ↑mån 23 aug 2021, 05:43 Snyggt, det va ett väldigt grunt fack under armbågsstödet.Ja facket är väldigt grunt. Man kan ha typ en chokladkaka förvarad där.
I min XC60 recharge är det nog 8-10cm djupt.
svergie2 skrev: ↑mån 23 aug 2021, 07:00 Tack för bilddump, grymt fin bil! Hur fungerar reglaget för panoramataket, är det touchkontroller nu?Ja man använder ett finger i en skåra i taket, se bild nr 25.
Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
bem skrev: ↑mån 23 aug 2021, 07:39Det är filtklätt va? Hade mina solglasögon i det facket i min V90CCposeidon skrev: ↑mån 23 aug 2021, 05:43 Snyggt, det va ett väldigt grunt fack under armbågsstödet.Ja facket är väldigt grunt. Man kan ha typ en chokladkaka förvarad där.
Finns ett litet förvaringsfack också med lucka snett nedanför ratten på vänster sida, jag tror det är ett litet förvaringsfack, finns två bilder på det facket jag la in tidigare (fotona med nr 27-28).
/Bo
limerose1891 skrev: ↑mån 23 aug 2021, 10:42Ja det är mjuk beklädnad i det lilla facket. Ja ett par solglasögon passar bra i det lilla facket. Bra då kan jag ha solglasögon där.bem skrev: ↑mån 23 aug 2021, 07:39Det är filtklätt va? Hade mina solglasögon i det facket i min V90CCposeidon skrev: ↑mån 23 aug 2021, 05:43 Snyggt, det va ett väldigt grunt fack under armbågsstödet.Ja facket är väldigt grunt. Man kan ha typ en chokladkaka förvarad där.
Finns ett litet förvaringsfack också med lucka snett nedanför ratten på vänster sida, jag tror det är ett litet förvaringsfack, finns två bilder på det facket jag la in tidigare (fotona med nr 27-28).
/Bo
Ytterknut bytte jag på plats när jag in[…]