bilgalen skrev:Varför kan man inte beställa en V50 D5 Awd med R-designVolvo säger att det inte finns efterfrågan på V50 D5 AWD!!! :(
Moderator: Moderatorer
~Kalle~ skrev:Varför finns det då efterfrågan på V70 D5 awd och V50 T5 awd? Den frågan skulle jag i så fall vilja ställa till volvo!bilgalen skrev:Varför kan man inte beställa en V50 D5 Awd med R-designVolvo säger att det inte finns efterfrågan på V50 D5 AWD!!! :(
bilgalen skrev:Jag skulle också vilja ha svar på den frågan :!:~Kalle~ skrev:Varför finns det då efterfrågan på V70 D5 awd och V50 T5 awd? Den frågan skulle jag i så fall vilja ställa till volvo!bilgalen skrev:Varför kan man inte beställa en V50 D5 Awd med R-designVolvo säger att det inte finns efterfrågan på V50 D5 AWD!!! :(
~Kalle~ skrev:På volvocars.se under "Kontakta oss". Jag har själv frågat en sak där ang. teknisk spec på V50 D5 man o fick svar hyfsat snabbt. Inom några timmar.bilgalen skrev:Jag skulle också vilja ha svar på den frågan :!:~Kalle~ skrev: Volvo säger att det inte finns efterfrågan på V50 D5 AWD!!! :(Varför finns det då efterfrågan på V70 D5 awd och V50 T5 awd? Den frågan skulle jag i så fall vilja ställa till volvo!
*Var kan man ställa frågor till volvo?*
bilgalen skrev:Varför finns det då efterfrågan på V70 D5 awd och V50 T5 awd? Den frågan skulle jag i så fall vilja ställa till volvo!Frågan var uppe för några månader sedan, och AMS eller Teknikens Värld ställde frågan till Volvo i samband med lanseringen av faceliftade V50/S40.
..pedalen sjunker när man trycker på […]