- ons 24 okt 2007, 09:16
Tänkte slå ett slag för långmilare och ser gärna några fler inlägg och erfarenheter från dig med en långmilare!!
Min v70n -01 Har nu gått lite över 27000mil och är helt felfri, fullservad så klart... När jag köpte den för 3,5år sedan hade den gått 18000mil...
Billiga mil har det varit, jag har servat som man ska och bytt slitage grejer som te.x stötdämpare bak, bromsar och lite små saker... Inget allvarligt...
Omöljig att sälja om man inte vill skänka bort den, men den är värd mycket i mina ögon så länge jag har kvar den...
Man har väl gått i bilbytar tankar några gånger men det har "gått över"
Särskillt nu efter jag pratat med en bilhandlare och han sa att jag får ca 50 000:- i inbyte för min om jag köper en nyare.
Jag kör nog min v70 tills den rostar bort =)
Hur gör ni?
Min v70n -01 Har nu gått lite över 27000mil och är helt felfri, fullservad så klart... När jag köpte den för 3,5år sedan hade den gått 18000mil...
Billiga mil har det varit, jag har servat som man ska och bytt slitage grejer som te.x stötdämpare bak, bromsar och lite små saker... Inget allvarligt...
Omöljig att sälja om man inte vill skänka bort den, men den är värd mycket i mina ögon så länge jag har kvar den...
Man har väl gått i bilbytar tankar några gånger men det har "gått över"
Särskillt nu efter jag pratat med en bilhandlare och han sa att jag får ca 50 000:- i inbyte för min om jag köper en nyare.
Jag kör nog min v70 tills den rostar bort =)
Hur gör ni?
Volvo V70n -01 Glidaren
Audi A6 2,8 Quattro -98 Vinterbilen
Mazda 626 -94 Slit och släng bilen
Snart Amazon ägare.... Förhoppningsvis
Audi A6 2,8 Quattro -98 Vinterbilen
Mazda 626 -94 Slit och släng bilen
Snart Amazon ägare.... Förhoppningsvis