- ons 03 feb 2021, 09:30
#1427331
Ärligt talat är det ofattbart att problemet finns på en bil utvecklad och tillverkad i Göteborg.
Jag bor själv på västkusten och åkte upp till fjällen. Lät bilen stå i kylan ner till -26C i fem dagar innan jag försökte komma in i den. Hur svårt kan det vara att själva genomföra detta test?
Kan inte fatta att detta problem finns kvar på MY21 som fanns på MY18 (där de ändå fixade det med ett gummiskydd på låskistorna).
Är detta tacken för att man beställde en dyr bil mitt under värsta Coronahysterin när andra kunder avbeställde sina bilar? Första gången en säljare behandlat en köpare som en värdefull kund när andra kunder drog, önskar att Volvo tänkte lite länge än till nästa kvartalsrapport.
Jag bor själv på västkusten och åkte upp till fjällen. Lät bilen stå i kylan ner till -26C i fem dagar innan jag försökte komma in i den. Hur svårt kan det vara att själva genomföra detta test?
Kan inte fatta att detta problem finns kvar på MY21 som fanns på MY18 (där de ändå fixade det med ett gummiskydd på låskistorna).
Är detta tacken för att man beställde en dyr bil mitt under värsta Coronahysterin när andra kunder avbeställde sina bilar? Första gången en säljare behandlat en köpare som en värdefull kund när andra kunder drog, önskar att Volvo tänkte lite länge än till nästa kvartalsrapport.
Volvo XC60 T6 Black Ed -25
Volvo V90 CC B6 -22 (såld)
Volvo V90 CC B5 -21 (såld)
Volvo V90 CC T5 -18 (såld)
Volvo V90 CC B6 -22 (såld)
Volvo V90 CC B5 -21 (såld)
Volvo V90 CC T5 -18 (såld)