Hej, tänkte komma med en uppdatering.
Har testat Tunein i dagarna om läget har förändrat men inget nytt, problemet är fortfarande kvar för mig.
Skrev ett mail under mellandagarna till både Volvos och Tuneins support där jag beskrev problemet utförligt. Fick som svar från TuneIn att SR:s kanaler inte hade ändrats på på över 1,5 år (kanalerna fungerar ändå fint att spela upp i deras egna app). Från Volvo fick jag svar att de skulle ta problemet vidare till sina tekniker och sen återkomma med ett besked, har inte hört något sen dess.
Därför vänder jag mig till er igen, uppmanar att ni också kontakta Volvos support på mail (
[email protected])
https://www.volvocars.com/se/support/contact-us. Ju fler som hör av sig direkt till Volvo desto mer uppmärksammat blir problemet och förhoppningsvis får vi till en lösning. Ett mail med en kort beskrivning om problemet borde räcka för att få bollen i rullning på kontoren i Torslanda.
"Bilar körs av människor. Grundprincipen bakom allt vi gör på Volvo är därför - och måste alltid vara - säkerhet." - Assar Gabrielsson