Nu är jag väldigt nära på skicka offert till 2 handlare + prata med min säljare för nuvarande bil. Har förberett honom i helgen att jag är intresserad. Vi var inne å tittade så sambon kunde vara med men hon bryr sig inte vad jag köper så länge det blir bra, haha
Har byggt klart i bygg appen nu iaf. Det enda som är riktigt svårt är val av färg på inredningen. Var kanske inte så nöjd med proverna som hängde på väggen.
Lacken blir Maple Brown metallic. Gillar inte ljusa lacker men mörka är hemska när man får poler repor eller andra repor men snygg ny :)
Bensin eller diesel är ett riktigt jobbigt val och inte pga vad som kommer ske i framtiden gällande drivmedel utan att jag inte vet hur körkaraktären skiljer sig på dessa moderna bilar?
Var tråkigt att se av dieseln bara har 50 liters tank men säkert inget problem.
4 zons klimat har jag inte bestämt mig för än men tror jag skippar det då vi extremt sällan har passagerare. Det är dom som är fram som skall ha alla bekvämligheter
Jag bryr mig nog inte om andrahandsvärde nu för denna blir att behålla i närmare 7år.
Angående lagerbilar så håller jag med om att dessa är bra prissatta när dom kör kampanjer, har ju en sådan idag. Men... Dom har aldrig den utrustning jag vill ha. Har en V60 D4 Summum idag och vill ju ha mer å bättre tillval snarare än att minska på det :)
Bekymmersfritt bilägande har jag tyvärr aldrig vart med om, inte ens med min nya V60 jag köpte 2018...
Men dom flesta barnsjukdomarna bör ju vara borta nu :)
Förövrigt, ingen som vet om man missar någon form av face-lift om man beställer en ny i dagarna?
Skickat från min KB2003 via Tapatalk

http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986