- tor 11 okt 2007, 07:10
/Thomas
Du vill slippa prutare, köpare vill slippa saltade prislapparMan får gärna pruta, inom rimliga gränser, men man jag tycker absolut man skall titta på bilen och pruta på plats..
Men efter att ha kollat på så många bilar med dolda skyltar och det har varit direktimport (inget fel i det, men ljuger man om det tills man får tag i regnummret så är det kört), fel årsmodell (tråkiga blufförsök), bilar som inte är betalda (kreditköp) osv så åker inte jag till någon säljare utan att ha fått regnummret först. Inte en chans. Blir så trött på folk som tror de kan sälja en skum oärlig bil till mig bara man har lyckats få mig att köra dit, blir ju bara trött och arg på tiden och pengarna man lagt ut i onödan.Det har ju inte med regnumret i sig att göra, det är ju bilskojare du haft att göra med..och jag förstår helt din ilska..
Och jag hade kanske bjudit 20-30 tusen mer än den köpare du fick på kroken till din bil, men nu kom jag ju inte då regnummret var topphemligt.Om någon bjudit 20-30 tusen mer på någon av mina bilar så var det knappast rätt pris jag satt. Men är det värt ett sådant överpris så kanske jag sätter ut regnumret nästa gång..

/Thomas
Insert punchline here !_____________________________