- fre 24 jul 2020, 09:46
Hej! Jag har precis upptäckt att min mobil/gps/padda-laddare behöver mer plats på höjden. I klartext är det så att när jag stoppar min laddare i det främre 12V uttaget i den första förvarningsfacket (det som stängs med ett jalousi och har burkhållare) så denna laddare är för hög och kan inte stänga jalousien med laddaren på plats. Än mindre kan jag ha en ansluten sladd. Varje gång jag vill hålla nyfikna blickar borta så måste jag plocka bort laddaren från uttaget.
Frågan är alltså om någon kan tipsa mig om var kan jag hitta en tillräckligt stark laddare (som man kan ha permanent i uttaget med luckan stängd) och som har den vanliga usb-uttget åt sidan så att jag kan ha min mobil/gps/padda-laddarkabel också vara ansluten MED luckan stängd. Jättegärna med dubbla USB-uttag! Om det går att hitta någonstans. Ni som evt tänker på att jag har jo ett USB uttag i den bakre facket tänker rätt, men: dels har jag en USB-sticka där med min musik i, dels är denna USB-uttag är helt enkelt för svag för att ladda och strömförsörja mina ovannämnda "grejer".
Det går säkerligen att montera en cigguttag till horisontellt i någon av facken, men jag vill gärna undvika det.
Stort tack igen! Mvh Laszlo
Frågan är alltså om någon kan tipsa mig om var kan jag hitta en tillräckligt stark laddare (som man kan ha permanent i uttaget med luckan stängd) och som har den vanliga usb-uttget åt sidan så att jag kan ha min mobil/gps/padda-laddarkabel också vara ansluten MED luckan stängd. Jättegärna med dubbla USB-uttag! Om det går att hitta någonstans. Ni som evt tänker på att jag har jo ett USB uttag i den bakre facket tänker rätt, men: dels har jag en USB-sticka där med min musik i, dels är denna USB-uttag är helt enkelt för svag för att ladda och strömförsörja mina ovannämnda "grejer".
Det går säkerligen att montera en cigguttag till horisontellt i någon av facken, men jag vill gärna undvika det.
Stort tack igen! Mvh Laszlo
Opel Rekord 1700, Volvo 244GL aut, Golf MkII, Fiat Tipo 1,6, Mercedes 230, Citroën BX 1,4, Suzuki Baleno 1,6 GLX, Hyundai i10, Mercedes A170, V70 MY03, Golf MKVII, Chrysler Lebaron '93 3l V6 conv, Seat Arona, V70 D3 My11 Summum (skrotad pga olycka), nu: MB C200 T-CDI. Entusiastbil: ingen fn :(
- By III