Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mattias_F
Jag har tidigare testat att "råka" tappa ut en hård läderkula i vägen framför vettvillingar som kört förbi och de flesta brukar fatta piken när bollen körs över. De är väl mest rädda om bilen men kanske förstår de vad som kan hända under barns lek.

Annars kanske ett par feta "potthål" i vägen utanför och de flesta drar ned lite på tempot för att spara karrosseriet.
av TwinTurbo
Du får ordna några ordentliga "tjälskott" så ska du se att
grannen minskar farten.
Användarvisningsbild
av Nexus
Lilleman :!: Hade du inte en Buster?? på med plogen och dra några repor tvärs över vägen :wink:
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Om det går kör som en stolle framför hans hus så fattar han kanske läget 8)

ps o kör ni väg 102 mellan skurup o veberöd så kör för f-n 50 genom janstorp :twisted:
av anp
NORDIC MAN skrev:Om det går kör som en stolle framför hans hus så fattar han kanske läget 8)

ps o kör ni väg 102 mellan skurup o veberöd så kör för f-n 50 genom janstorp :twisted:
Det kanske är just det han har gjort? 8)
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Ja fan vet 8)
Användarvisningsbild
av Henke850
Ring snuten och be de prata med honom, de har de betalt för! Det skulle jag gjort även om jag funderat på att beskjuta bilar med luftgevär/softairguns, sätta upp skyltar, gräva gropar.
Användarvisningsbild
av lilleman
grammse skrev:Lilleman :!: Hade du inte en Buster?? på med plogen och dra några repor tvärs över vägen :wink:
jo inte utan att funderingar på det finns :lol: mvh/roger
Användarvisningsbild
av vetten
Hade själv en granne vars son med färskt körkort alltid körde som en galning förbi vårt hus sa till han ett par gånger utan resultat så jag surnade till och började att lägga ut "lagom" grova grenar över vägen på ett lagom skymt ställe och eftersom det inte finns nån vägbelysning efter vår grusväg så klippte han dom ett par gånger innan han fattade och jag lovar det small till ganska bra när han klippte dom :twisted: dock utan nån större skada men han fattade

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]