Moderator: Moderatorer

Idag blev det bagagerumsmatta, tunnelmatta och glasögonfack monterat i V60n. Första åtgärden efter köp för nån vecka sedan. Fortunafälgar står och väntar men det blir inte idag ty garagedomkraften sa upp sig...
Åsanisse skrev: tor 18 jun 2020, 14:27 Idag blev det bagagerumsmatta, tunnelmatta och glasögonfack monterat i V60n. Första åtgärden efter köp för nån vecka sedan. Fortunafälgar står och väntar men det blir inte idag ty garagedomkraften sa upp sig...
Just glasögonfacket är ju det bästa av allt, vi har ett på varje sida :)
Nu fått dit nya skivor o belägg runt om samt ny bromsolja , dag 2 hoppade jag på o bytte kamrem,vattenpump, spänn o löphjul , ac o generator rem o naturligtvis nytt glykol/vatten!
Vevaxelmuttern den satt kan jag lova :-o
theodorkalin skrev:Bara sådär? Sugen på nyare?
Har velat fram och tillbaka ett tag och haft den på annons samtidigt. Har just nu tillgång till V60n i princip hela tiden, och om allt går enligt plan kommer jag ändå behöva kombi framöver. Så jag tänkte att jag lika gärna kan sälja den när jag fick ett OK bud.
Micce1980 skrev: tor 18 jun 2020, 15:40 Just glasögonfacket är ju det bästa av allt, vi har ett på varje sida :)
Nu har jag bara använt det en gång såhär långt, men jag är böjd att hålla med. Många bilar (och många par glasögon :) ) har jag haft, men det här är nog bästa glasögonlösningen jag sett.
Hämtat bilen från service.... spolning av automatlådan gjorde susen, växlar så mjukt o bra nu. Hjulinställningen var helt kass, lååångt utanför tolerans. Känns som en "ny" bil nu. Som grädde på moset fick man beröm av mekanikern för en så välvårdad och välskött bil 👍
  • 1
  • 1339
  • 1340
  • 1341
  • 1342
  • 1343
  • 1912

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]