av cbl818n - tor 09 jan 2020, 19:30
Moderator: Moderatorer
jonitz skrev:Det är jobbigt att inte kunna läsa... Folk läser bara hälften oftast inte det ens
Daniel100 skrev: ↑fre 10 jan 2020, 15:06Den spelar lite för bra! Har den inställd på nästan lägsta volym och flyttar luft väldigt bra samtidigt som den är snabb och ren i tonen. Smidigt att installera och lätt att plocka ur! Spelar förbi Harman med hästlängder. Rekommenderas varmt om man vill ha lite mer fyllighet!yknot skrev: ↑tor 09 jan 2020, 20:20 Eller så gör man så här om man som jag inte var nöjd med botten i standard ;)Spelar den bra?
yknot skrev: ↑fre 10 jan 2020, 18:57Daniel100 skrev: ↑fre 10 jan 2020, 15:06Den spelar lite för bra! Har den inställd på nästan lägsta volym och flyttar luft väldigt bra samtidigt som den är snabb och ren i tonen. Smidigt att installera och lätt att plocka ur! Spelar förbi Harman med hästlängder. Rekommenderas varmt om man vill ha lite mer fyllighet!yknot skrev: ↑tor 09 jan 2020, 20:20 Eller så gör man så här om man som jag inte var nöjd med botten i standard ;)Spelar den bra?
yknot skrev:Eller så gör man så här om man som jag inte var nöjd med botten i standard ;)Var tog du signalen ifrån?
Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]