Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

jonitz skrev:
volvo.png
Det är jobbigt att inte kunna läsa... Folk läser bara hälften oftast inte det ens :laugh: Märkligt att man är villig att investera så mycket pengar utan att ha koll på vad man egentligen får för dem.
Daniel100 skrev: fre 10 jan 2020, 15:06
yknot skrev: tor 09 jan 2020, 20:20 Eller så gör man så här om man som jag inte var nöjd med botten i standard ;)
Spelar den bra?
Den spelar lite för bra! Har den inställd på nästan lägsta volym och flyttar luft väldigt bra samtidigt som den är snabb och ren i tonen. Smidigt att installera och lätt att plocka ur! Spelar förbi Harman med hästlängder. Rekommenderas varmt om man vill ha lite mer fyllighet!
yknot skrev: fre 10 jan 2020, 18:57
Daniel100 skrev: fre 10 jan 2020, 15:06
yknot skrev: tor 09 jan 2020, 20:20 Eller så gör man så här om man som jag inte var nöjd med botten i standard ;)
Spelar den bra?
Den spelar lite för bra! Har den inställd på nästan lägsta volym och flyttar luft väldigt bra samtidigt som den är snabb och ren i tonen. Smidigt att installera och lätt att plocka ur! Spelar förbi Harman med hästlängder. Rekommenderas varmt om man vill ha lite mer fyllighet!

Får man vara lite nyfiken på hur du kopplat in den. Är det bökigt?
Var hittar man hög eller lågnivå samt ström i bilen till denna trevliga skapelse?

En suv till som är värdelös inget k[…]

D4 VEA dricker olja

Okej, så jag kör på vanlig olja d[…]

Sportkatt, motorlampa lyser?

Använd rätt sorts katalysator.

Kroken bryggar över deformationszonen. Det &a[…]