- ons 11 dec 2019, 18:56
Så där ja... nu har den rätta grillen anlänt. Den grillen jag var ute efter är en Polestar Eng utan 360-kamera och denna har art.nr: 32133776
Moderator: Moderatorer
Pipemocker skrev: ↑sön 22 dec 2019, 20:04 Hej!Vet att bilia har dessa styling paket men om jag vore du skulle jag vänta och kolla när bilia har rea/20%, då blir det runt 12-12.5tkr istället för 15.8tkr.
Är nybliven ägare av v60 t4 r-design! Jag va för snål för att beställa "styling"paketet för 15000:-vet någin om man kan hitta det billigare någonstans?
a69 skrev:Ok...Du har testat Dynamic läget på bilen va?
Ny på detta forum.
Men har en inte alltför gammal S60 T5 R-Design som nog är det tröttaste jag kört som har över 200hk. (Kan kanske bero på förarinställninarna)
Jo, appropå grillen så tycker jag oxå att den är skitful med "blank" ram och "Manstecknet" som lyser åtminstone när all annan dekor är svart. Jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut med svart grill. Så en bild vore kul. Har funderat på folie...
/Andreas
a69 skrev:Ok...kört på rätt soppa?? 98 och högre rekommenderas på optimerade bilar
Ny på detta forum.
Men har en inte alltför gammal S60 T5 R-Design som nog är det tröttaste jag kört som har över 200hk. (Kan kanske bero på förarinställninarna)
Jo, appropå grillen så tycker jag oxå att den är skitful med "blank" ram och "Manstecknet" som lyser åtminstone när all annan dekor är svart. Jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut med svart grill. Så en bild vore kul. Har funderat på folie...
/Andreas
Nu an vi snacka om totalsågning..... och det[…]
Värt att nämna, på Volvos sugmo[…]