Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Pipemocker skrev: sön 22 dec 2019, 20:04 Hej!

Är nybliven ägare av v60 t4 r-design! Jag va för snål för att beställa "styling"paketet för 15000:- :-o vet någin om man kan hitta det billigare någonstans?
Vet att bilia har dessa styling paket men om jag vore du skulle jag vänta och kolla när bilia har rea/20%, då blir det runt 12-12.5tkr istället för 15.8tkr.

Finns säkert på icke-äkta styling på ebay men vad det heter/kallas vet jag inte
av a69
Ok...
Ny på detta forum.
Men har en inte alltför gammal S60 T5 R-Design som nog är det tröttaste jag kört som har över 200hk. (Kan kanske bero på förarinställninarna)
Jo, appropå grillen så tycker jag oxå att den är skitful med "blank" ram och "Manstecknet" som lyser åtminstone när all annan dekor är svart. Jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut med svart grill. Så en bild vore kul. Har funderat på folie...
/Andreas
Ericssonanders, är din grill folierad eller lackad? Får man fråga hur mycket det gick på? Visst är det även så att man måste ta loss fronten för att kunna ta loss grillen?
av a69
Tack Ericssonanders!
Det var så jag menade. Det blir mer enhetligt med allt annat som är svart på min front. Det finns ju inget hos strålkastarna som möter designen på grillen heller.
IMG_20191113_164552.jpg
IMG_20191113_164552.jpg (501.07 KiB) Visad 749 gånger
a69 skrev:Ok...
Ny på detta forum.
Men har en inte alltför gammal S60 T5 R-Design som nog är det tröttaste jag kört som har över 200hk. (Kan kanske bero på förarinställninarna)
Jo, appropå grillen så tycker jag oxå att den är skitful med "blank" ram och "Manstecknet" som lyser åtminstone när all annan dekor är svart. Jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut med svart grill. Så en bild vore kul. Har funderat på folie...
/Andreas
Du har testat Dynamic läget på bilen va?
a69 skrev:Ok...
Ny på detta forum.
/Andreas
kört på rätt soppa?? 98 och högre rekommenderas på optimerade bilar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17
Bilen stannar men startar sedan igen

Jag tror du har alger i tanken. Bränslepumpen[…]

Värt att nämna, på Volvos sugmo[…]