- ons 25 dec 2019, 08:55
Men nu har jag ju nivomat original fjädrar inga sänkfjädrar ville mest att den skull sänkas några cm så man fick samma höjd som när man hade standard fjädrar och dämpare original med några cm det funkar kanske detta med, men blir inte risken större om man monterar dessa nivåregleringsbyglar att det kommer att ta i typ vägbulor och sådant
Vad har du för pris på dessa nivåregleringsbyglar?
Jonas_latt skrev:Tack,Pidde240 skrev: ↑mån 23 dec 2019, 11:53Jonas_latt skrev:Finns att köpa en adapter för att sänka ner nivådämparna några cm om man vill. Det är egentligen för om man vill sänka en mil med nivå. Men borde funka om du vill få ner den några cm. Jag har två liggandes om du vill köpa billigt.
okej hur ser dom adapterna ut
En enkel konstruktion som gör att dämpare åker ner några cm. Allt funktion är samma men dämpare flyttas ner.
https://vparts.se/se/nivaregleringsbygl ... ssats.html
Men nu har jag ju nivomat original fjädrar inga sänkfjädrar ville mest att den skull sänkas några cm så man fick samma höjd som när man hade standard fjädrar och dämpare original med några cm det funkar kanske detta med, men blir inte risken större om man monterar dessa nivåregleringsbyglar att det kommer att ta i typ vägbulor och sådant
Vad har du för pris på dessa nivåregleringsbyglar?
- By Malmstroem