Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Alla sätt är bra utom de dåliga :wink:
Hur går det med avgasröret :?:
Väntar på bild........... :roll:
Användarvisningsbild
av Pliind
ej fått tag i ett slutrör ännu, har haft dåligt med pengar tills nu, nu forsar skulder och chaffis pengar in till mig :P höhö så slutrör kommer strax skulle jag tro! ska passa på snart då min kompis har en svets hemma som han har lånat så ska svetsa fast skiten :)
Användarvisningsbild
av Nexus
glöm inte TANKA så du har nytta av att visa upp nya feta slutröret :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
fick 400kr i förrgår för att va fyllechaffis så soppa har man!

skriftlig update!
Vaxade bilen, polerade upp fälgarna, smetade på tyre shine extreme på kofångarna så de glänser som nya! så nu glänser bilen mer än någonsin! :D bilder kommer såfort BB kan starta upp internet hos min tjej igen..
Användarvisningsbild
av fribbe_740
Sweeman skrev:fick 400kr i förrgår för att va fyllechaffis så soppa har man!

skriftlig update!
Vaxade bilen, polerade upp fälgarna, smetade på tyre shine extreme på kofångarna så de glänser som nya! så nu glänser bilen mer än någonsin! :D bilder kommer såfort BB kan starta upp internet hos min tjej igen..
najs! finns det inte nåt som heter bumpershine också?? om du använder de så kommer nog glansen o hålla i sig längre tror jag! :)
Användarvisningsbild
av Pliind
jo jag använde bumpershine ( svart gegga) innan när mina kofångare var jätte blekta, men nu när de ändå är svarta men ändå lite matta så kör jag på extreme tyre shine, visst är det till däck men går lika bra till kofångare :)
Användarvisningsbild
av Pliind
Polerade lite mer förra söndagen! Nya plåtar beställde jag i torsdags också så de lär dyka ner i brevlådan imorgon :D

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Beställ jagrullar.se skylthållare. de är snygga jag har både fram och bak på min kärra :wink:
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
börjar få stil på kärran nu va! snyggt jobbat 8)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 64
Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]