- sön 17 nov 2019, 21:33
Spelar som sagt ingen roll om det är 5A eller 59A som skall jordas, lika viktigt i båda fallen. Men det kanske var en för avancerad övning i räknekunskap vi utförde här.
Är alltid trevligt när TUNGA fordon tar det extra lungt vid möte i mörker då dom förväntar sig att möta något större och anpassat sig för det men så dyker en "sketen traktor" upp, bonus att man själv får avslappnad körning då man ser vad som finns i ens närhet i form av vilt och hinder som missas med dagens urusla standardbelysning som är idiotisk eftergift för form före funktion med några undantag där bilar har ok belysning men vissa inte kan anpassa sig till modern ljusteknik på mötande bilar och bara ska blinka på fullt laglig belysning om än lite starkt pga dubbla halvljus osv.
Vill jag kan jag visa hur mycket lampor jag har utan att "imponera", bara slå på "parkeringsljuset/DRL" samt halo så ser du miljontals extra och olagliga ljuspunkter uppbyggda av LED teknik.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..