- tis 20 aug 2019, 09:32
. Jag tror jag kona (svårt/svårare på vanliga plåtrör) jag lånade alltid ett verktyg av en verkstad där nu ägaren gått bort. Jag kan ha fel vart nu osäker fan borde minnas det
. Men jag vet att jag aldrig provat de från BT. Tycker det låter konstigt att man ej ska behöva kona. Jag fick mina nipplar från verkstaden. Sorry för dåligt svar.
Edit ringde ner till bilverkstaden där jag bor o fråga han använder nipplar där ej rören behöver konas funka jättebra enl honom. De kommer dock inte från BT utan ett företag som heter Sternhammar. De säljer ej till privat personer. Men du kan goggla fram ett ställe som heter Örebro Argentur affär borde gå o beställa där de tar hem från Sternhammar. Varken jag eller verkstaden vet nått om BT bromsnipplar.
Erik Å skrev: ↑mån 19 aug 2019, 23:29 Nej förresten den ovan var till för kopparrör och det är väl koppar/nickel i V70:n?Där satte du mig på pottkanten
En sån här skarv passar kanske bättre?

Edit ringde ner till bilverkstaden där jag bor o fråga han använder nipplar där ej rören behöver konas funka jättebra enl honom. De kommer dock inte från BT utan ett företag som heter Sternhammar. De säljer ej till privat personer. Men du kan goggla fram ett ställe som heter Örebro Argentur affär borde gå o beställa där de tar hem från Sternhammar. Varken jag eller verkstaden vet nått om BT bromsnipplar.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.