- fre 30 aug 2019, 14:23
Sätter de in den "per automatik" när den är inne på service eller måste man be dem om att göra det?
Moderator: Moderatorer
kantarell skrev: ↑lör 31 aug 2019, 20:46 Idag har jag kört ca 20 mil på kruttorra asfaltvägar med de nya hängrännorna monterade och kan tyvärr konstatera att någon märkbar förbättring inte uppstått. Lika mycket finfin sand i "groparna" som tidigare. Känns alltså som en stor flopp trots att Volvo säger sig ha jobbat med frågan under åtminstone 2 års tid. Blir väl till att fortsätta med dammsugningen varannan dag även framöver.Åk tillbaka till ÅF och säg att detta inte har skapar någon märkbar förbättring.
kantarell skrev: ↑lör 31 aug 2019, 20:46 Idag har jag kört ca 20 mil på kruttorra asfaltvägar med de nya hängrännorna monterade och kan tyvärr konstatera att någon märkbar förbättring inte uppstått. Lika mycket finfin sand i "groparna" som tidigare. Känns alltså som en stor flopp trots att Volvo säger sig ha jobbat med frågan under åtminstone 2 års tid. Blir väl till att fortsätta med dammsugningen varannan dag även framöver.Mycket pinsamt Volvo
fragge skrev:Det verkar variera från bil till bil, jag har en MY19 XC60 T8 och har inte något skräp inne i bilen. Dock så är det drygt att göra rent insidan på dörrkanten då det fastnar gott om gegga där, framtida rostfälla deluxe.Jupp. Skönt att jag slipper bry mig om det.
https://youtube.com/shorts/hLb0U6fwOcQ?si=TeHxRIyh[…]
Dra lite lagom så det sitter fast och ser ve[…]
Hastighetsspärren har inget med hastighets[…]