- ons 07 aug 2019, 17:55
Var och hur ställer man in det?
Har för mig att 360 fungerade så på tidiga modeller, men att Volvo tog bort den funktionen av någon anledning. Någon spekulerade vilt över om det hade med tillstånd för kameraövervakning eller något..
Eller så har jag drömt att det funkade så innan...
Men är nyfiken på hur man får igång frontkameran automatiskt vid parkering..
stevvee skrev: ↑ons 07 aug 2019, 15:08Det har jag försökt få till, men inte lyckats...barcusmrandt skrev:Det går! På nåt sätt :) Jag lyckades på nåt sätt få det till att fungera så som TS beskriver. I låg hastighet gick frontkameran eller 360 igång (beroende på vad jag hade valt sist). Osäker på hur jag gjorde för att aktivera detta, men kan se om jag kan få det att funka igen. Disclaimer: Det kan ju eventuellt ha varit en bug... men tvivlar då det funkade även efter omstart av bilen senare på dagen.Frontkameran fungerar så att den går igång under 15/20 km/h om du väljer frontkameran vid ex parkering eller så.
Var och hur ställer man in det?

Har för mig att 360 fungerade så på tidiga modeller, men att Volvo tog bort den funktionen av någon anledning. Någon spekulerade vilt över om det hade med tillstånd för kameraövervakning eller något..
Eller så har jag drömt att det funkade så innan...

Men är nyfiken på hur man får igång frontkameran automatiskt vid parkering..